Gyakran Ismételt Kérdések
Mekkora szállítási költségre számíthatok?
A szállítási költség házhozszállítás esetén 799 Ft. A Pick Pack Pont, valamint a GLS Csomagpontra küldés díja 799 Ft.
2. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A szállítási idő a szállítási mód kiválasztásától függ, sztenderd szállítás esetén 7 munkanapon belül, basic szállítás esetén 5, expressz szállítás esetén 3 munkanapon belül kézbesítjük a termék(ek)et. A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat (például Pick Pack Ponton történő átvétel esetén).
3. Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó a méret/hibás/nem tetszik, pénzvisszatérítést szeretnék. Mit csináljak?
A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 60 napon belül a
- 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (Playmax Webshop) címre, vagy
- személyesen visszaviheted bármelyik üzletbe.
Elállás esetén egy elállási nyilatkozatot kérünk kitölteni és a termékkel(és lehetőség szerint dobozával, számlával) együtt visszajuttatni hozzánk.
A saját elállási nyilatkozatunk mintája innen letölthető. [doc|pdf]
Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó a méret/hibás, ki szeretném cserélni. Mit csináljak?
Közvetlen cserére a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés miatt nincs lehetőség. Amennyiben a terméket cserélni szeretnéd, kérjük élj az elállás lehetőségével:
A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 60 napon belül a,
- 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (Playmax Webshop) címre, vagy
- személyesen visszaviheted bármelyik üzletbe 60 napon belül.
Ezzel párhuzamosan megrendelheted vagy üzletünkben személyesen megvásárolhatod a kívánt terméket.
4.
5. Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?
A playmax.hu oldalól jelenleg csak magyarországi címekre lehet rendelni.
6. Fizethetek bankkártyával?
Igen! A Playma Webshop részére az OTP Bank fogja biztosítani a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Általános tájékoztató az OTP-s bankkártyás fizetésről (PDF).
7. Rendeltem egy cipőt a webáruházon keresztül és tönkre ment. Mit csináljak?
2 év szavatosság van a termékekre, ami két részre tagolódik:
1. Amennyiben tönkrement a terméked az átvételtől számított 6 hónapon belül, a 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 címre küldd vissza a számlával postai úton ajánlott küldeményként a Playmax Webshop címére.
2. 7. hónaptól kezdődően a termékre vonatkozó jótállás és szavatossági feltételeiről részletesebb információt itt https://playmax.hu/segitseg/garancia vagy az ÁSZF-ben https://playmax.hu/vasarlasi-feltetelek találsz.
8. Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?
A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet!
9. A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás közt. Melyik árat kell kifizetnem?
Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.
10. Fizethetek Playmax / beiskolázási / egyéb utalvánnyal a futárnak?
A Webáruházon csak a Playmax által kiadott kuponkódokkal, a rendelés leadásakor lehet kedvezményt igénybe venni. A termék(ek) átvételekor a futárnak utalvánnyal nem lehet fizetni.
11. Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?
A lehető leghamarabb jelezd nekünk! A könnyebb azonosítás érdekében a megrendelést visszaigazoló e-mailre küldj választ. Ha esetleg törölted már ezt a levelet, akkor a kapcsolatok menüpont alatt írhatsz nekünk üzenetet. Ez esetben a lehető legtöbb adatot add meg nekünk (név, cím, rendelés- és cikkszám)!
12. Bankkártyával kifizetett rendelésemet utánvétesen akarja átadni a futár. Mit csináljak?
Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a csomag utánvét összegének módosításáról.
13. Nem azt kaptam, amit rendeltem/bankkártyával kifizetett rendelésemet átvettem utánvéttel. Mit csináljak?
Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.
14. Nem kaptam értesítő e-mailt a rendelést követően. Ez miért van?
Kérjük, minél előbb vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy utána tudjunk nézni. Feltehetően elgépelésre került az e-mail cím vagy a spamben landolt az e-mail.
15
16. Hogyan tudom átkérni a terméket a választott üzletbe?
A terméket kosárba kell tenni, ezután a vásárlás rögzítése gombra kell kattintani, majd a megjelenő adatlapot kitölteni. Ezt követően az átvételi-szállítási módoknál lehet kiválasztani az adott üzletet, ahol a terméket át szeretnéd venni, a foglalás üzletbe átszállítással résznél.
17. További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?
Az oldal alján találod a kapcsolatok menüpontot, itt küldhetsz nekünk üzenetet, illetve találod egyéb elérhetőségeinket.
18. A termékadatlapon feltüntet üzletek raktárkészletei valós darabszámot mutatnak?
A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatjuk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen Ön által már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.
Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőnkként üdvözölhetünk! További kérdésed van? Írj: webshop@playmax.hu