Kövess minket!
Fiókom Mentett termékeim Segítség

 


 Szállítási módok 


 

A Playmax webshopon az alábbi szállítási módok közül lehet választani:

- "Házhozszállítás" GLS futárszolgáltattal - Bruttó 1499 Ft

- PickPackPont átvétel Bruttó 799 Ft  A meghosszabbodott szállítási idő miatt átmenetileg szünetel

- GLS csomagpont átvétel Bruttó 1499 Ft

- Megrendelt termékek személyes átvétele Playersroom üzletben 

 


Házhozszállítás GLS futárszolgálattal

A "Házhozszállítás" bruttó 9.999 Ft feletti rendelés esetén INGYENES, ez alatt bruttó 1499 Ft (1208 Ft+ÁFA).

A termék(ek)kiszállítását a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a rendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül (kiemelt időszakokban esetlegesen 2 munkanap késedelem előfordulhat).

A GLS Hungary futárszolgálat kizárólag hétköznap, munkaidőben szállítja ki a termékeket, ezért fontos, hogy szállítási címként a megrendelés során olyan cím kerüljön megadásra, ahol ebben az időszakban át tudod venni. A GLS Hungary futárszolgálat kézbesítője a címen legfeljebb 10 percet tud várakozni.

Utánvétes megrendelés esetében a kézbesítéskor csak készpénzben vagy bankártyával van lehetőség fizetni. Utalványos vagy más készpénz helyettesítő fizetési módra nincs lehetőség.


Szállítás Pick Pack Pont-ra

A ”Pick Pack Pont”-ra szállítás esetén a a megrendelt termékeket  a kiválasztott kiszállítási ponton személyesen veheted át.

A ”Pick Pack Pont”-ra szállítás díja bruttó 799 Ft (629 Ft+ÁFA)

Budapesten 5 munkanapon belül, vidéki szállítás esetén 7 munkanapon belül vehetők át a megrendelt termékek.

A ”Pick Pack Pont”-ra szállításról további infot itt találsz: https://playmax.hu/segitseg/pick-pack-pont


 

Szállítás GLS CsomagPont-ra

A GLS CsomagPontra szállítás esetén a a megrendelt termékeket  a kiválasztott kiszállítási ponton személyesen veheted át.

A GLS CsomagPontra szállítás díja  bruttó 1499 Ft (1208 Ft+ÁFA)

A megrendelt termékek 5 munkanapon belül vehetők át (kiemelt időszakokban esetlegesen 2 munkanap késedelem előfordulhat).


 

Megrendelt termékek átvétele Playmax üzletben

Megrendelt termék átvétele Playmax üzletben két féle módon történhet, ettól függően van-e az adott termék szabadon az üzlet készletén.

1. AZONNALI TERMÉKFOGLALÁS ÜZLETBE

A kosárban található termékeket azonnal lefoglalhatod a kiválasztott üzletben, melyet a foglalás beérkezésétől számítva 4 napig félrerakunk neked, így bármikor bejöhetsz felpróbálni és rögtön meg is veheted a helyszínen. Az azonnali foglalás minden esetben INGYENES.

Felhívjuk figyelmedet, hogy termékfoglalás esetén a kiválasztott termék(ek) a megvásárlás előtt megtekinthető, illetve felpróbálható, ami bolti vásárlásnak minősül, ezáltal a webáruházas rendelésekre vonatkozó jogok (pl: 60 napos elállás) ebben az esetben nem illetnek meg!

2. TERMÉKFOGLALÁS ÜZLETBE ÁTSZÁLLÍTÁSSAL

A kosárban található (maximum 3 db) terméket - átszállítás kérésével - az alábbi üzletekben is lefoglalhatod, melyet a választott üzletbe történő megérkezéstől számítva 4 napig félrerakunk neked, így bármikor bejöhetsz felpróbálni és rögtön meg is veheted a helyszínen. 

Az átszállítás központi raktárunkból átlagosan 3-4 munkanapot vesz igénybe, melynek díja minden esetben bruttó 690 Ft, melyet még a termék átvétele és felpróbálása előtt a helyszínen ki kell fizetni. Előnye, hogy nem kell előre kifizetned a terméket csak a szállítást, ilyenkor nincs felesleges online tranzakció. A szállítási idő nem garantált, bizonyos esetekben tovább is tarthat a külső raktárból történő szállítás miatt.

Felhívjuk figyelmedet, hogy termékfoglalás esetén a kiválasztott termék(ek) a megvásárlás előtt megtekinthető, illetve felpróbálható, ami bolti vásárlásnak minősül, ezáltal a webáruházas rendelésekre vonatkozó jogok (pl: 60 napos elállás) ebben az esetben nem illetnek meg!

Választható üzletek listája:

Győr Árkád, Playmax

Pécs Árkád, Playmax

Szeged Árkád, Playmax

 


A webáruházunkban feltüntetett készletek tájékoztató jellegűek!

A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatjuk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen Ön által már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.