Adatvédelmi nyilatkozat

Adatkezelési szabályzat


A Hírlevél játék adatkezelési szabályzatáért, kattints ide>

1. A Szinga Sport Kft. (székhely:1038 Budapest, Tündérliget utca 2..; cégjegyzékszám: Cg. 01-09-370331; adószám: 10318102-2-44), mint a www.playmax.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) és a weboldalon működő webáruház (a továbbiakban: webáruház) üzemeltetője (a továbbiakban: Szolgáltató) tiszteletben tartja a személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogot, amelynek tartalma szerint mindenki maga rendelkezik személyes adatainak feltárásáról és felhasználásáról.         

2. A Szolgáltató különös figyelmet fordít a szolgáltatások igénybevételéhez szükséges, a személyes adatok által érintett ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) által rendelkezésre bocsátott személyes adatok megszerzése és kezelése során az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28-án napján kelt egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény, a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név,- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény, továbbá az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Info tv.) fokozott betartására. 

3. Az Ügyfél által megadott adatok, úgymint vezeték- és keresztnév, szállítási- és számlázási cím, telefonszám, e-mail cím, az Ügyfél neme a rendszeren keresztül küldött elektronikus levélben megtalálhatóak. Bankkártyás fizetés esetén a fizetéshez szükséges adatokat nem a Szolgáltató, hanem az OTP Bank Nyrt. kezeli.

Tudomásul veszem, hogy a Szinga Sport Kft. (székhelye: 1038 Budapest, Tündérliget u. 2.) adatkezelő által a www.playmax.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:

webes rendelés azonosító

rendelés dátuma

rendelési tételek (terméknév, cikkszám,ár, mennyiség, áfa)

szállítási költség

devizanem

kedvezmény összege

nyelv

keresztnév

vezetéknév

email

telefonszám

számlázási név

adószám

számlázási irsz

számlázási város

számlázási utca

számlázási megye

számlázási ország

szállítási név

szállítási irsz

szállítási város

szállítási utca

szállítási megye

szállítási ország

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:

http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

4. Adatkezelők: a Szolgáltató, és az 5. pontban megjelölt futárszolgálatok.

 

5. Szolgáltató kijelenti, hogy az adatbázisában nyilvántartott adatok (név, szállítási- és számlázási cím, email cím, telefonszám, Ügyfél neme) kezelésének célja a webáruházban elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása, a személyre szabott tartalmak és hirdetések megjelenítése, statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, és az Ügyfelek jogainak védelme. Az adatokat a Szolgáltató felhasználhatja arra, hogy felhasználói csoportokat képezzen, és a felhasználói csoportok részére a Szolgáltató weboldalain célzott tartalmat, és/vagy hirdetést jelenítsen meg, illetve hírlevelet küldjön.

 

Az Ügyfél által szoláltatott adatok a webáruházon vásárolt termékek szállításához szükségesen, az ahhoz szükséges mértékben továbbításra kerülnek a termékszállítást végző szállítmányozók (a továbbiakban: Futárszolgálatok) részére.

 

Futárszolgálatok:

 

A Szolgáltató az Ügyfél által szolgáltatott személyes adatok Futárszolgálatok részére történő továbbításáról az adattovábbítás jogszerűségének ellenőrzése, valamint a személyes adatok érintettjei tájékoztatása céljából adattovábbítási nyilvántartást vezet, amely tartalmazza a Szolgáltató által kezelt személyes adatok továbbításának időpontját, az adattovábbítás jogalapját és címzettjét, a továbbított személyes körének meghatározását.  A Szolgáltató az adattovábbítási nyilvántartásban szereplő adatokat 5 (öt) évig őrzi.

 

6. A Szolgáltató az Ügyfél által megadott személyes adatokat a fenti céloktól eltérő célokra nem használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek (a futárszolgálatok kivételével) vagy hatóságok számára történő kiadása – hacsak törvény vagy hatósági/bírósági határozat ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel – csak az Ügyfél kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges. Az Ügyfél személyes adatait a felhasználás céljának megszűnése után, vagy kérésre a Szolgáltató törli.

 

7. Az Ügyfél adatszolgáltatása önkéntes, jogalapja az érintett beleegyezése. A Szolgáltató szolgáltatásainak igénybevételével az Ügyfél hozzájárulását adja adatai fent meghatározott felhasználásához (beleértve a személyes adatok futárszolgálatok részére történő továbbításához is).

 

8. Az Ügyfél bármikor kérelmezheti a Szolgáltatónál:

- tájékoztatást személyes adatai kezeléséről;

- személyes adatainak helyesbítését;

- személyes adatainak törlését vagy zárolását.

 

8.1. Az Ügyfél kérelmére a Szolgáltató tájékoztatást ad az érintett általa kezelt adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

 

A Szolgáltató köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 (harminc) naptári napon belül, közérthető formában, az Ügyfél erre irányuló kérelmére írásban megadni a tájékoztatást.

 

Az előzőek szerinti tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő Ügyfél a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben költségtérítés állapítható meg, melynek összege 700 Ft tájékoztatásonként. A már megfizetett költségtérítést vissza kell téríteni, ha az adatokat a Szolgáltató jogellenesen kezelte, vagy a tájékoztatás kérése helyesbítéshez vezetett.

Az Ügyfél tájékoztatását a Szolgáltató csak az Info tv. 9. § (1) bekezdésében, valamint a 19. §-ban meghatározott esetekben tagadhatja meg.

 

A tájékoztatás megtagadása esetén a Szolgáltató írásban közli az Ügyféllel, hogy a felvilágosítás megtagadására az Info tv. mely rendelkezése alapján került sor. A felvilágosítás megtagadása esetén az Ügyfél bírósághoz vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (címe: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22./c; telefonszám: +36 (1) 391 1400; e-mail cím: ugyfelszolgalat@naih.hu; a továbbiakban: Hatóság) fordulhat.

 

8.2. Ha az Szolgáltató által kezelt személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat a Szolgáltató rendelkezésére áll, a személyes adatot a Szolgáltató helyesbíti.

 

A személyes adatot a Szolgáltató törli, ha

- a személyes adat kezelése jogellenes;

- a személyes adat törlését az Ügyfél kéri;

- a személyes adat hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható –, feltéve, hogy a törlést az Indo tv.nem zárja ki;

- az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt;

- azt a bíróság vagy a Hatóság elrendelte.

 

Törlés helyett a Szolgáltató zárolja a személyes adatot, ha az Ügyfél ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az Ügyfél jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

A Szolgáltató megjelöli az általa kezelt személyes adatot, ha az Ügyfél vitatja annak helyességét vagy pontosságát, de a vitatott személyes adat helytelensége vagy pontatlansága nem állapítható meg egyértelműen.

 

A helyesbítésről, a zárolásról, a megjelölésről és a törlésről az Ügyfelet, továbbá mindazokat értesíti a Szolgáltató, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.

 

Ha a Szolgáltató az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 (harminc) naptári napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait. A helyesbítés, törlés vagy zárolás iránti kérelem elutasítása esetén az Ügyfél bírósághoz vagy a Hatósághoz fordulhat.

 

9. A Szolgáltató birtokába jutott adatok feldolgozására vonatkozó tevékenységeket a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően és jelen nyilatkozatba foglalt adatvédelmi rendelkezések szem előtt tartásával végzi a Szolgáltató.

 

10. Az Ügyfél által megadott adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy az adatok valamely harmadik személy jogait vagy a jogszabályokat sértik, vagy a jelen adatvédelmi szabályokat megszegik, illetve az adatvédelmi szabályok be nem tartásával kárt okoznak, a Szolgáltatónak jogában áll megtenni a szükséges jogi intézkedéseket, együttműködve az eljáró hatóságokkal. Amennyiben a szolgáltatás igénybevételéhez az Ügyfél harmadik személy adatait adta meg, vagy a weboldal használata során bármilyen módon kárt okozott, a Szolgáltató jogosult kártérítés érvényesítésére.     

11. A jogosulatlan hozzáférés és nyilvánosságra hozatal elkerülése, az adatok pontosságának biztosítása és a legmegfelelőbb adatfelhasználás érdekében a Szolgáltató megfelelő fizikai, elektronikus és műszaki módszerekkel őrzi és biztosítja az online módon gyűjtött információkat.

12. Szolgáltató a Club kártya keretében, annak érvényességi idejére, illetve külön, törlési kérelem nélkül ezt követően is kezeli az Ügyfél adatait annak érdekében, hogy ösztönözze az Ügyfél törzsvásárlóvá válását, és hogy a megadott elérhetőségeken minél egyszerűbben értesíthese az akciókról. Az adatokat Szolgáltató munkatársai kezelik. Az Ügyfél 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően gyakorolhata az információs önrendelkezési joghoz és az információszabadsághoz fűződő jogait.

13. Maileon hírlevélküldés és remarketing

Maileon Digital Kft.

Székhely: 1112 Budapest Budaörsi út 153. 

14. Tárhelyszolgáltató: Planet Express Kft.

Székhely:1125 Budapest, Álom u. 43/b.
Adószám:23587342-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-972700 
Ügyfélszolgálat és technikai segítség: support@pannonhosting.hu
 
2020.09.29.
Kövess minket!
Fiókom Mentett termékeim Segítség

 


 Szállítási módok 


 

A Playmax webshopon az alábbi szállítási módok közül lehet választani:

- "Házhozszállítás" GLS futárszolgáltattal - Bruttó 1499 Ft

- PickPackPont átvétel Bruttó 799 Ft  A meghosszabbodott szállítási idő miatt átmenetileg szünetel

- GLS csomagpont átvétel Bruttó 1499 Ft

- Megrendelt termékek személyes átvétele Playersroom üzletben 

 


Házhozszállítás GLS futárszolgálattal

A "Házhozszállítás" bruttó 9.999 Ft feletti rendelés esetén INGYENES, ez alatt bruttó 1499 Ft (1208 Ft+ÁFA).

A termék(ek)kiszállítását a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a rendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül (kiemelt időszakokban esetlegesen 2 munkanap késedelem előfordulhat).

A GLS Hungary futárszolgálat kizárólag hétköznap, munkaidőben szállítja ki a termékeket, ezért fontos, hogy szállítási címként a megrendelés során olyan cím kerüljön megadásra, ahol ebben az időszakban át tudod venni. A GLS Hungary futárszolgálat kézbesítője a címen legfeljebb 10 percet tud várakozni.

Utánvétes megrendelés esetében a kézbesítéskor csak készpénzben vagy bankártyával van lehetőség fizetni. Utalványos vagy más készpénz helyettesítő fizetési módra nincs lehetőség.


Szállítás Pick Pack Pont-ra

A ”Pick Pack Pont”-ra szállítás esetén a a megrendelt termékeket  a kiválasztott kiszállítási ponton személyesen veheted át.

A ”Pick Pack Pont”-ra szállítás díja bruttó 799 Ft (629 Ft+ÁFA)

Budapesten 5 munkanapon belül, vidéki szállítás esetén 7 munkanapon belül vehetők át a megrendelt termékek.

A ”Pick Pack Pont”-ra szállításról további infot itt találsz: https://playmax.hu/segitseg/pick-pack-pont


 

Szállítás GLS CsomagPont-ra

A GLS CsomagPontra szállítás esetén a a megrendelt termékeket  a kiválasztott kiszállítási ponton személyesen veheted át.

A GLS CsomagPontra szállítás díja  bruttó 1499 Ft (1208 Ft+ÁFA)

A megrendelt termékek 5 munkanapon belül vehetők át (kiemelt időszakokban esetlegesen 2 munkanap késedelem előfordulhat).


 

Megrendelt termékek átvétele Playmax üzletben

Megrendelt termék átvétele Playmax üzletben két féle módon történhet, ettól függően van-e az adott termék szabadon az üzlet készletén.

1. AZONNALI TERMÉKFOGLALÁS ÜZLETBE

A kosárban található termékeket azonnal lefoglalhatod a kiválasztott üzletben, melyet a foglalás beérkezésétől számítva 4 napig félrerakunk neked, így bármikor bejöhetsz felpróbálni és rögtön meg is veheted a helyszínen. Az azonnali foglalás minden esetben INGYENES.

Felhívjuk figyelmedet, hogy termékfoglalás esetén a kiválasztott termék(ek) a megvásárlás előtt megtekinthető, illetve felpróbálható, ami bolti vásárlásnak minősül, ezáltal a webáruházas rendelésekre vonatkozó jogok (pl: 60 napos elállás) ebben az esetben nem illetnek meg!

2. TERMÉKFOGLALÁS ÜZLETBE ÁTSZÁLLÍTÁSSAL

A kosárban található (maximum 3 db) terméket - átszállítás kérésével - az alábbi üzletekben is lefoglalhatod, melyet a választott üzletbe történő megérkezéstől számítva 4 napig félrerakunk neked, így bármikor bejöhetsz felpróbálni és rögtön meg is veheted a helyszínen. 

Az átszállítás központi raktárunkból átlagosan 3-4 munkanapot vesz igénybe, melynek díja minden esetben bruttó 690 Ft, melyet még a termék átvétele és felpróbálása előtt a helyszínen ki kell fizetni. Előnye, hogy nem kell előre kifizetned a terméket csak a szállítást, ilyenkor nincs felesleges online tranzakció. A szállítási idő nem garantált, bizonyos esetekben tovább is tarthat a külső raktárból történő szállítás miatt.

Felhívjuk figyelmedet, hogy termékfoglalás esetén a kiválasztott termék(ek) a megvásárlás előtt megtekinthető, illetve felpróbálható, ami bolti vásárlásnak minősül, ezáltal a webáruházas rendelésekre vonatkozó jogok (pl: 60 napos elállás) ebben az esetben nem illetnek meg!

Választható üzletek listája:

Győr Árkád, Playmax

Pécs Árkád, Playmax

Szeged Árkád, Playmax

 


A webáruházunkban feltüntetett készletek tájékoztató jellegűek!

A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatjuk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen Ön által már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.